صدور شماره اقتصادی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

مشکل عدم پرینت عکس توسط پرینتر

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷ ب.ظ

به تازگی یکی از همکاران گزارش کرد که پرینترش ( HP Laser Jet 2014)  با عکس مشکل دارد و از هیچ عکسی پرینت نمی گیرد. البته پرینترش با متن مشکلی نداشت و یا اینکه اگر تصویر در داخل فایل متنی قرار می گرفت بدون مشکل پرینت گرفته می شد. 

راه حل های پیشنهادی یکی این بود که cleanmgr را اجرا کنی و  فایل های موقت را حذف کنی و بدین ترتیب حافظه پرینتر را افزایش دهی  که این راه حل روی سیستم ما جواب نداد.

راه حل دوم این بود که پورت پرینترش را از LPT1 به یک پورت دیگر مثل USB تغییر بدهی و یا اصلا از اول add printer را زده و پرینتر را به یک پورت دیگر وصل کنی. خوشبختانه این راه حل جواب داد

۹۴/۰۳/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
میم قاف

نظرات  (۸)

من همه این کارها رو انجام دادم اما همچنان مشکلم پابرجاست
پرینتر من هم همین مشکل  رو داره
هر کار کردم درست نشد
؟؟؟؟؟؟

سلام

هنوز این مشکل رو دارید؟من راه حل دارم براش

تماس بگیرید email.vakili@gmail.com

سلام

من هم همین مشکل را داشتم. فقط عکس رو داخل windows photo viewer نمی تونستم پرینت بگیریم .( با فتوشاپ پرینت می گرفتم) همه راه ها را امتحان کردم و ...................... آخر کابل پرینتر را تعویض کردم درست شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام

پرینتر من هم کانن LBP-810 میباشد و عکس را پرینت نمیکند ولی همان عکس که به Word منتقل میشود پرینت میکند 

سه بار هم پرینتر را نصب کردم افاقه نکرد

ممنون اگر کسی تجربه ای مشابه داشته باشه و راهنمایی کنه  

 

سلام منم تازه این مشکل برام پیش اومده به سیستم 

پرینترت canon 3010

epson 1410

sharp ar-m256

konika c552

وصله به صورت کابل usb کابل شبکه 

از تمام برنامه ها پرینت میگیره ولی در حالت پرینت مستقیم عکس  برگه چاپ شده نصف یه سفید بیرون میاد

whoah this blog is great i really like studying your articles.
Stay up the good work! You recognize, many people are hunting around for this information, you could
help them greatly.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی